به نام خدا

بر هر چیزی زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم.

امیدوارم که همه حالتون خوب باشه و در پناه خداوند پیروز و سر بلند باشید.

فقط خواستم عرض ادبی کرده باشم و خدمت شما عرض کنم  که این پست ، ششصدمین پست این وبلاگ هستش!!!

امیدوارم که از این وبلاگ بهره ی کافی رو ببرید و مطالب این وبلاگ برای شما مفید واقع بشه و خوش بین هستم که انشاالله با یاری خداوند متعال ، این وبلاگ هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بهتر بشه و سهمی هر چقدر اندک در گسترش علم و فرهنگ داشته باشه و این خواسته بدون یاری و انتقاد سازنده ی شما مسلما امکان پذیر نخواهد بود .

ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارید.                                  با تشکر  -   مدیر وبلاگ