ششصدمین پست وبلاگ!!!
به نام خدا
بر هر چیزی زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.
سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم.
امیدوارم که همه حالتون خوب باشه و در پناه خداوند پیروز و سر بلند باشید. ![]()
فقط خواستم عرض ادبی کرده باشم و خدمت شما عرض کنم که این پست ، ششصدمین پست این وبلاگ هستش!!!
امیدوارم که از این وبلاگ بهره ی کافی رو ببرید و مطالب این وبلاگ برای شما مفید واقع بشه و خوش بین هستم که انشاالله با یاری خداوند متعال ، این وبلاگ هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بهتر بشه و سهمی هر چقدر اندک در گسترش علم و فرهنگ داشته باشه و این خواسته بدون یاری و انتقاد سازنده ی شما مسلما امکان پذیر نخواهد بود .
ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارید. با تشکر - مدیر وبلاگ ![]()
+ نوشته شده در پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۸ ب.ظ توسط محمد
|
رگه هایی هرجایی در هم می آمیزند و عاقبتی را می سازند که عقوبتش را ما رقم نمی زنیم. اینجا چرکنویس تماشای روحی است که تقلا می کند از پی و پوست عریان شود ولی نمی تواند. این گونه است که تنها ردی محو و سبز بر پوست می ماند. بر پوست می مانیم و رگ ها تا مغز استخوان در پنهانی خویش اند.